Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

18 april 2011

Burlin tävlar i Metro on stage!

Hej alla musikälskare!

Nu är röstningen i full gång och jag har 1 röst (Tack den som la den)!
Nu önskar jag att alla ni som verkligen gillar min musik och tycker jag ska gå vidare verkligen tar 2 sekunder och lägger en röst på er gamla antagonist!

Följ bara länken och klicka sedan högst upp i högra hörnet där det står "Logga in" så gör ni det till exempel med erat Facebook-konto, sen klickar ni på det gröna hjärtat under den artist ni vill se gå vidare i tävlingen!
Rösta på och njut av solen, den korta veckan och att min skiva finns på Spotify!

Må bäste man eller kvinna vinna!

/burlin

Tillägg:

Idag, 11 maj så visade det sig att jag inte gick vidare i tävlingen. Det är såklart synd men det är bara att bryta ihop och gå vidare. Jag kommer att försöka nå ut mer och till fler med mina texter och min musik, det behöver ingen oroa sig för!

Jag kommer själv att förespråka Niklas Krig eller Shotgun Crackers som vinnare i år!
Gå in och rösta för allt vad du är värd och sprid till alla som kan tänkas uppskatta deras musik, jag vet att jag gör det!

Lycka till och kämpa väl!

/Burlin

1 kommentar:

  1. Att "gilla" mig på Metro on stage räknas dessvärre inte som att lägga en röst... så ni som gjort det; gör om, gör rätt ;)

    /burlin

    SvaraRadera