Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

17 mars 2011

Musik über alles!

Ja, nu är det musik för fulla muggar i Burlins liv! Burlin EPn är ju redan uppe och ute och klar för att tas emot av världen men just nu så jobbar jag på att få ut Kubler-Ross och Lack of trust på precis samma sätt!

Min käre vän Stefan som ofta står som producent på allt man gör i musikväg sitter just nu nere i Italien och finslipar Lack of trusts EP som är klar nu vilken dag som helst! Det har tagit sin lilla tid, precis som alltid men å andra sidan så blir det ju oftast fan så mycket bättre då!

Kubler-Ross har inte spelat in något nytt på länge och det som kommer dyka upp jämte Burlin och Lack of trust EPna blir en samling gamla låtar av Kubler-Ross. Detta är ju för att visa vilken bredd man har inom musiken samt för att få de som kan tänkas gilla vad de hör hålla ögon och öron öppna för nyinspelade alster av Kubler-Ross.

Jag är inte helt klar med om jag ska spela in hemma eller vända mig till någon kär vän med bra hemmastudio för att göra en ny laddning med Kubler-Ross, det finns ju både för- och nackdelar med båda alternativen. Hur som helst så ligger allting på planeringsstadiet i min skalle så mycket kan hända innan allt är klart!

Jag kände mig tvungen att uppdatera er lite om vad som händer musikmässigt i mitt liv, dessutom vill jag även slänga ut en krok för att fixa gig! Behöver ni någon som kör ett hiphop-set eller kör lite melankolisk gitarr och sång eller vill ha ett jävla ösigt hardcore-band så vet ni vart ni ska vända er!

Så 2011 blir ett år i musikens tecken och det ser jag verkligen fram emot!

Må väl!

/burlin

- Författat på burlins mobila enhet

Location:Mårdvägen,Handen,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar