Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

4 augusti 2010

Regn ute, sol inne

Tillbaka i etern. Semester underbart avverkad och utnyttjad till fullo och nu återigen tillbaka i bilen, på bloggen, i vardagen.

Det blev, som ni kanske märkte, bara ett gammalt inlägg från 2005 men så är det ju när tiden går för fort för att hinna manövrera som man vill.

En lyckligare människa får ni leta efter, apropå ingenting. Allting är felfritt!
Laila är mitt epicentrum, Gabriel vår egen lilla bevingade ängel och allting har med dessa två mirakel låtit allting falla på plats!
Detta gör även andra saker enklare: Träningen ska bli hårdare och mer frekvent, musiken ska spelas, repas och skrivas mer och oftare (underhållas alltså)! Familjen skall älskas och värnas om men det gör jag av bara glädje och lyrisk automatik!

Ny säsong för skrivandet också! Nya saker att ta upp och lufta ur, släta av, syna i fogarna och blåsa skallen av! Det blir en höst som heter burlin.nu(jävlar-anamma-händer-det)! EPn blev som ni alla vet fördröjd men idag anser jag att det var klokt att vänta! Blir tidigt höstsläpp istället, jag återkommer om när!

Så, medan det regnar både katter och hundar ute, dansar solstrålar av glädje, kärlek och nästan löjeväckande lycka omkring i mig!

Tack för livet som så småningom kom till mig i form av den vackraste kvinna jag mött, med den finaste lilla ängel jag vet!

Må kärleken nå er alla! Burlin är tillbaka!
/burlin

- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar