Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

12 april 2010

Lite nytt men ändå gammalt, för mig

Hej allihopa!

Ville mest bara meddela eder om att jag äntligen lagt ner tid på att få upp dikter och texter här på sidan! Nu kan ni drunkna i flera meter med text i alla former som jag gett mig ann! Hoppas ni finner något litet guldkorn att njuta av så här en helt vanlig måndag i april och framåt...

Förresten, "lagt ner tid på att få upp" var en mycket trevlig liten ordlek som jag, av misstag men i egenskap av textförfattare, råkade få ur mig. Håll till godo nu med allt nytt som finns på sidan!


/burlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar