Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

20 december 2016

Ett år är knappt märkbart

När man inte gjort så mycket så är ett år ingen tid. Jag sitter nu och skriver nästan precis ett år efter förra inlägget. Vilket är skandal men härligt. Nu har man jobb och det har hänt en del annat. Gråzon har släppt fullängdare, mina noveller är på väg att bli ljudbok och man kan anas i Martyrdöds musikvideo av den episka låten Handlöst fallen ängel, finns ju bara en Burlin och förmodligen bara en KIR-keps! Trump har blivit vald till nästa amerikanska president och bara där är det väl lika bra att kasta in varje form av handduk så jag kommer bara av den anledningen fatta mig kort..

Vi släppte alltså ny skiva med Gråzon och hade väl en halv handfull spelningar men sedan blir man som vanligt kass och hamnar i stiltje. Vi ska dock släppa ny EP under 2017 så vem bryr sig. Men gå gärna in och lyssna!

Kolla in min och Pers nya podcast - Imperiet - Ogooglade sanningar som jag är nöjd över att vara en del av, 3 avsnitt ute nu! Podden hitar ni här och alla avsnitt till vänster på denna sida bland annat.

Jag tänker inte bli långrandig(?) jag menar, varför falla på enkla hinder så läs bara kort det jag nyss angivit som skäl till att hitta andra saker att göra och ha en grym kväll i december - Jag återkommer!

Kärlek och respekt!

/burlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar