Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

11 januari 2011

Bloggare, håll käften!

Knäppte runt bland kanalerna i väntan på sömnen och hamnade mitt i något program där det var ett gäng bloggare på konferens. Förstod inte så mycket men det verkade vara tre stycken "Über-bloggare" som sållade bland andra, lägre stående bloggare för att de skulle få vara med i "Über-bloggarnas" gäng eller vad det nu var. Jag visste inte att det fanns en "Blogg-Gestapo" som rensade bland bloggarna men så är det! Jag kan ju ha missat hela poängen, grundbulten och den röda tråden men det jag omöjligt kunde missa var den obligatoriska klyschan, i detta faller juryn! Två blonda tjejer med för mycket smink och med utseende som vem som helst som vill som se ut som vem som helst som såg ut som dessa två, samt den tredje jurymedlemen - Gaykillen som hatar allt!

Jag har ingen aning om vad de skrev om förutom något kort klipp där ena juryblondinen (blonda Bella) bubblade om mode och killar och tjejer som dumpar varandra och allt annat som verkligen på tok för många redan bloggar om.

Klockan är halvtvå, jag kan inte sova men däremot kan jag skilja på bra tv och folk som bara skriver om det folk vill läsa om för att lära sig att vara som någon annan som folk förhoppningsvis ska tycka mera om.

Godnatt och glöm inte att Burlin alltid tar bladet från munnen, orsaken är tyvärr oftare rädslan för att kvävas av ett papper än något annat mer radikalt!

/burlin


- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar