Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

5 januari 2011

Härliga helvete

Äntligen, mina vänner, nu är jag tillbaka!

Flyttat klart 88% om man kan lita på mina matematiska uträkningar (klarade matte A på gymnasiet med hjälp av endast tusen liter tur och alla döda och odöda Gudar det någonsin reflekterats över det minsta).

Så, alltså, äntligen tillbaka på banan med skrivandet, repandet, tänkandet och förhoppningsvis snart även tränandet!
Ni få som då och då faktiskt läser mina inlägg kanske redan för länge sedan har slutat kika in här, på grund av mina återkommande perioder av frånvaro. Hur som helst så tror jag att om jag hade skrivit de gånger jag inte gjort det så hade jag inte förlåtit mig själv för resultatet. För mig krävs det någon form av själsligt lugn för att överhuvudtaget kunna sortera bland mina tankar, tänka i "rätt" banor och så vidare för att sedan kunna vara så pass kreativ att slutligen kunna formulera allting i ord och fantastiskt uttänkta meningar!

Härliga helvete! Alltså detta helvete med att flytta under en ganska lång period och vara tvungen att skjuta allting annat åt sidan för att kunna få bukt med alla kartonger, möbler, vad som skall sparas och inte och alla andra brinnande skepp som tyckts dyka upp vid horisonten var och varannan minut!
Sedan detta härliga med att komma i ordning i den Nya lyan och inreda den som man föreställt sig så länge och sakta se resultatet närma sig något så jävla fint att verkligheten återigen överträffat dikten (inte mina egna dikter då förstås, tro inget annat)!

Detta blir liksom ett "Hej och tack för att ni väntat och förlåt för att jag lämnat er så törstiga efter just mina tankar och mass-ord", men det känns lite som att jag verkligen borde öppna just så efter denna lilla evighet av tystnad från min sida.

Nästa gång är jag förhoppningsvis ute och trampar i mina gamla fotspår av kritiska ämnen, skumma figurer och situationer, samt existentiella tankenötter!

Den som lever får väl se! Tills nästa gång, god fortsättning och tack för det varma mottagandet av en lätt frånvarande men dock alltid lika närvarande Jävla Burlin!

Flyttgrött på er!

/Densamme


- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar