Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

13 juli 2010

Att det är varmt är en underdrift utan dess like! Just nu spelar det ingen roll var jag är, inne eller ute. Helst av allt skulle jag vilja ligga i en frysbox.

Sommaren är onekligen här, direkt importerad från Karibien eller något annat land där sådan här värme är normal.
I Sverige är sådan här värme något folk drömmer på höst, vinter och vår men när den och om den väl dyker upp så blir folk ganska snabbt trötta på att det är för varmt.

Alla vet ju att här i mellanmjölkens långsmala land är "lagom" ett ledord vilket sätter långvarig, tropisk värme på minussidan efter ett par dagar av oändligt duschande, tvärfulla stränder och skrikande barn med solsting.

Personligen är det jävligt trevligt med en riktigt varm sommar men eftersom huset man bor i för tillfället är inneslutet i plast och byggställningar, på grund av fasadrenovering, blir den minimala tiden man spenderar inomhus outhärdlig!

Men, fläktarna går på dygnet runt, lilla sonen verkar må bra och kylen är full av kall öl, jag har semester tre veckor till så allt är ändå ganska så himmelskt!

Hoppas ni inte får värmeslag därute, min dator mår nog bäst avstängd så här kommer bara ett kort inlägg från iphonen för att visa att jag själv inte kroknat, än!

Fridens liljor!
/burlin

- Författat på burlins mobila enhet

Location:Min balkong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar