Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

22 juli 2010

Gammalt kan bli nytt

Ja, det här var verkligen inte igår, detsamma gäller några blogginlägg från min första blogg som jag tänkte lägga upp här när jag fortfarande är lite frånvarande här på burlin.nu

Måste då klargöra att detta inte blir ett sedvanligt blogginlägg utan bara ett kungörande om vad som strax dyker upp här innan allt blir som vanligt igen!

Min semester är mer än halvt förbrukad nu så jag måste återgå till den snarast!
Snart dyker alltså mina gamla tankar upp här så får vi se hur och vad man tänkte på då, framförallt skillnaden hur jag skrev då och hur jag skriver idag.

/burlin

- Författat på burlins mobila enhet

Location:Stora Torget,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar