Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

3 juli 2010

Mellanrum, en helt egen tidsrymd

Burlin har haft sin första riktiga semesterdag idag (egentligen inte eftersom jag aldrig jobbar helgdagar). Det var skönt, trots att jag och några vänner hjälpte en av mina bästa vänner att flytta.

Igår handlade man upp semesterpengen på en dagstripp, tur och retur till Åland, för att kunna släcka semestertörsten under fyra hela veckor.

Det har med andra ord börjat mycket bra! Detta lilla inlägg handlar väl om att de mellanrum som lever mellan mina blogginlägg kan bli längre
- jag har semester från allt i sommar!

Men jag skriver så fort lusten faller på, det lovar jag!
Annars, ha en underbar semester alla där ute i slott, sommarstuga, festivaltält, båt och koja!
Vi hörs när vi hörs!

/burlin

- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar