Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

16 maj 2013

Hockey-VM, bättre än Fuck yeah!

För de av er som känner mig så är ju sport något som inte intresserar mig det minsta men när våren kommer och hockey-VM börjar är jag mer sportfåne än de flesta!
Jag har gråtit, svurit, härjat på Facebook, rökt, druckit öl, skrikit åt TVn, rökt lite till och nästan brutit ihop under tre hela perioder, en tio minuters förlängning och straffar när Sverige VANN mot Kanada för cirka 15 minuter sen!
Jag blir så glad att ord för en gångs skull knappt räcker till! Fan, nu blir det ännu en ångestfylld match på lördag då Tre kronor möter Finland, samma dag som vi ska ha barnkalas för sonen som fyllde tre år idag!
Jag drog ut en tand igår, jag hade ångest 4 veckor innan men sista veckan innan tanden skulle bort hade oron tydligen farit åt helvete! Se bilden så fattar ni att man även kan hitta konst även på rostfria stålvagnar på Norrtäljes Folktandvård!
Glädje, hockey, musik och sol och fan ALLT annat som hör våren till!
Jag avslutar med att grattat min älskade lille son Gabriel på hans 3-års dag!
Lev i vacker synd och så syns vi snart!
/burlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar