Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

19 maj 2013

Vi bygger bo för våra prylar

Jag har tyvärr insett att många flyttar till större, inte för att familjen utökat eller så utan för att grejerna inte får plats.

Jag mår lite dåligt av en utveckling där prylarna styr våra liv allt mer, det räcker med att kolla runt sitt eget hem och öppna dörren till förrådet för att konstatera att ett par loppmarknader inte vore helt jävla dumt.
Jag och Laila är rätt bra på att sälja av saker som bara står, känns bättre att de kommer till nytta någonannanstans än att man skickar fullt fungerande saker på tippen!

Nu sitter man alltså och författar ett blogginlägg innan tredje perioden i hockey-VM finalen mellan Sverige och Schweiz går av stapeln. Spiken rätt in i kistan nu så att livet kan fortsätta i Awsomehetens tecken!

För den som vill köpa blandat skit, det är bara att hojta, jag har förmodligen det du söker! Nu återgår jag till viktigare saker: Hockey-VM!

Puss och VM-guld!

/burlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar