Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

13 maj 2013

Förnimmelse av ett as

Ibland tar det tid och ibland tar tiden dig åt helvete för långt bort för att du ens ska kunna ana den gamla horisonten vartifrån du en gång traskade som en lonesome cowboy utan ett bekymmer i världen!
Bekymmer har man väl alltid, just nu mest bitter på mig själv för ATT DET SKA TA SÅ FÖRBANNAT LÅNG Tid för mig att skriva något här! Hur som, Poetry Slam fick jag uppleva två gånger då jag stod som reserv och slank med i två av Södermalm Poetry Slams 4 kval. Det var fruktansvärt roligt, samt lärorikt och intressant. Det är verkligen inte varje dag man får stå i ett rum fullt av poeter av varierande klass och kaliber och bara ösa i poesins ädla namn!
Det har tillochmed givits ut en Antologi där jag och alla andra som medverkade finns med med minst ett alster och en massa annat mys, se själva här http://www.bokus.com/bok/9789197898584/sodermalm-poetry-slam-2013/
Jag kom hursomhelst 5:a båda gångerna vilket inte riktigt nåde fram till att gå vidare men hey, jag har ju precis bara börjat!
Annars är det mycket rep och fix med Gråzon vilket är sjukt kul och underbart även det! Ikväll ska vi försöka få ihop en bra inspelning så vi kan visa folk vartåt det barkar!
Nu måste man ta sig i vardagskragen och hämta sonen som fyller 3 på torsdag sen försöka leva normalt trots att man ska rycka ut en tand som gjort sitt på onsdag. Livet är inte som man önskar alla gånger men fan vet om man inte kan lägga upp någon äcklig bild från tandläkaren på Instagram eller så! 
Lev väl, systrar och bröder och vi syns snart igen!
/burlin
SPS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar