Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

28 mars 2010

Märkt för livet

Något jag länge velat göra är tatuera mig. Inte vad som helst förstås, något som bara jag har och som har en betydelse jag alltid kommer stå för.
Tanken har legat och grott länge och tillslut infann sig tillfället där en jäkligt duktig Fanny accepterade att tatuera en jävligt peppad burlin! Tog ca 1 1/2-2 timmar och resultatet blev mycket bättre än väntat! Det värsta kan väl vara att man nu blivit lite tagen av hur bra det blev, hur lite det kändes osv så nu kanske det inte finns någon hejd. Men, lagom är väl bäst! Tack för en bra helg alla inblandade! /burlin



- skrivet på burlins mobila enhet

Location:Estunavägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar