Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

16 januari 2012

Världens sämsta bloggare!

Jaha, då var man där igen: Flera månader sedan senaste inlägget och få saker har hamnat här som borde ha laddats upp för länge sedan. Inte konstigt man kallas för "Jävla Burlin"!

Tiden går, mycket händer och lite sker på denna sida. Jag skyller på julhets, tidstjuvar och dålig planering! Jag tänker, säkert flera gånger om dagen att jag borde få rutin på att uppdatera Burlin.nu och sen händer ingenting! Det är som OM jag tänkt på det så är det redan gjort och därmed struket från min mentala to-do-list. Det finns ju en orsak och det är latent skrivkramp eller fantasilöshet eller att tummen sitter för djupt inne i... ja ni vet!

Lack of trust står just nu utan replokal, då vi flyttat och de nya lokalerna ej blivit färdigställda. Vi väntar ihärdigt med hållna tummar på att det ska bli klart! Typiskt Stefan och Isak att dra till USA utan att tänka på det stackars lokala och hemlösa HC-bandet!

Kubler-Ross sitter på sin kammare och bara bidar sin tid medan han egentligen borde göra en noggrann synopsis över kommande skivan, samt skriva lite nytt material, om inte annat konvertera vissa texter till svenska!

Burlin då? Jo, han är väl den som jobbar flitigast för tillfället! Nya tag med Axel och Mattias för att göra ny banbrytande musik på svenska tillsammans! Vi ska träffad snart för skrivarverkstad och lite demokratiska diskussioner om vad vi ska skriva om och till vad vi ska skriva till och sedan bara spela in, spela in!
I år kan det nog bli ett släpp från denna sköna trio och kommer vi igång blir det nog överjävligt bra!

Jag har även ett par idéer på tatueringar som ska präntas på detta arma lekamen, vad det blir får tiden och tatueringsnålen avgöra! Apropå lekamen ska jag även börja leva mer åt "min kropp är mitt tempel" och köra en grymt hård renovering med höjd disciplin och fasta veckorutiner! Ska få min kära vän Rod att gräva fram sin Chin-up-bar som jag ska låna för stenhårda exerciser men då måste jag ju för helvete komma ihåg att påminna karln också!

Ja, det blir nog inte bättre än så här denna gång! Jag har väl en liten idé på att göra "Jävla Burlin 2" och det kan ju bli intressant. Flipp eller Flopp?

Må vintern passera snabbt och smärtfritt och falla i glömska för en ovanligt tidig vår! Man ska aldrig sluta drömma vet ni!

Sov sött! Burlin, klart slut!

/burlin


- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar