Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

31 mars 2011

Med ljus och lykta

Kamrater! Nu har EPn min äntligen kommit upp på Spotify samt ligger den ute för nedladdning/försäljning på bland annat iTunes och Amazon.

Jag har fått mina instrumentaler nyligen vilket gör att jag kan uppträda var och när som helst! Där behöver jag er hjälp!
De av er som har kontakter och vet bra ställen att spela på får antingen tipsa om mig och hänvisa till exempelvis Spotify eller helt enkelt mejla mig kontaktuppgifter till de spelställen eller arrangörer som kan vilja ha mig på sin scen!

Så med ljus och lykta ska vi tillsammans hitta en hel del feta gig till Jävla Burlin! Jag är redo!

Kärlek & respekt!
/burlin


- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar