Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

28 september 2011

Tomma löpsedlar

Jag är orsaken till allt som rör mig, även min sida men om jag inte uppdaterar den är det som ett tidningsstånd med tomma löpsedlar. Skärpning burlin!

Ok, vi gör så här att jag sammanfattar det senaste och försöker framöver hota mig själv till att faktiskt uppdatera burlin.nu regelbundet!

Från torsdag tillochmed söndag var jag på årets Bokmässa i Göteborg! Det var en jävla upplevelse må jag säga! Att få arbeta och flanera runt bland bokintresserade, författare och blandade celebriteter var en konstig känsla. Man hälsade på en del som faktiskt skrivit saker man tycker är riktigt bra och märkte att de flesta av dessa man fick tillfälle att prata med lite extra var utomordentligt bra och jordnära människor!
Det är kul att upptäcka att framgång inte alltid får människor att bli dryga skitstövlar, verkligen!
Jag kan ge hela bokmässan slutbetyget 5 boktravar av 5 möjliga men även 5 onda fötter av 5 möjliga, för stod jag mer än jag gjort i hela mitt liv!

En annan rolig nyhet är att Burlin medverkar i UTMANINGEN 2011! Vad detta innebär är alltså att jag kommer att kliva upp på scenen, deltävling 4, fredagen den 28 oktober för att göra en sjuhelvetes bra spelning och förhoppningsvis gå vidare, med hjälp av röster från publiken och få möjlighet att att göra en ännu bättre spelning i början av november!

Sådär ja! Det var en kortfattad version av de storheter som drabbat mig den senaste tiden!
Dessutom kan jag tillägga att den nya hiphop-trion bestående av mig, Dolphen och Axel visade sig vara sjukt lyckad! En låt inspelad och nästan klar och nu finns planer på ännu fler låtar att spela in! Kubler-Ross ska även in i studion snart och allt kommer i slutändan hamna här!

Må väl, sov gott och remember, remember the 28th of october!

/burlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar