Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

30 september 2010

Snart går Sverige i ide

Jo, som vi alla vet blir det ett "tack och adjö" när kylan smyger sig in med mörkret och hösten. Svenska folket gömmer sig för ett klimat vi själva valt, vilket är förbannat intressant. Därför pratar vi om något annat istället!

Nä, att prata om vädret är väl så jävla trist att man istället kan låta bli.
Burlin-EPn finns ju här nu, klart som digital nedladdning och lyssningsbar på Myspace. Ett långt projekt som tillslut blev klart och som jag är mycket nöjd med!
Det är även kul att många av er laddat hem den och gett mig finfin kritik!

Det som river en i baken just för tillfället är bristen på tid. Äta, jobba, träna, familjetid, repa, vara social, vara kreativ, sova.
Jag vet inte hur folk som har många järn i elden, eller bara har mycket på schemat får ihop det, för det får fan inte jag!

Jobbet kräver tid och engagemang och är absolut inget niotillfem-jobb, dessutom är det i högsta grad ett "måste" för att kunna ha sina hobbys och sitt "njuta".
Familjen vill man ju ge så mycket tid man bara kan, samtidigt är det både roligt och viktigt med träning och bandrep! Men varje vecka måste man försaka något, iallafall en liten del för att inte allt ska falla ihop som ett korthus.
Man kan inte spänna bågen för hårt, då brister den.
Som det ser ut idag så är det jobba måndag till fredag, träna måndag och onsdag, repa max en gång varannan vecka, fixa tid till att skriva och bejaka inspirationen tar jag några minuter då och då i bilen genom att plita ner korta meningar och rader i mobilen för att sammanställa vid ett senare tillfälle.

Så just nu känns det lite som att man gått i ide, eller lagt delar av sig själv på is för att hinna med det viktigaste. Man får prioritera helt enkelt. Inte alltid som man vill, snarare för att få tid till det viktigaste.

EPn kommer att tryckas upp men allt har sin tid. För just det ändamålet krävs både tid och pengar vilket är hela två saker som jag inte har fett av just nu!
Första anhalt nu, för Burlin-EPn, blir att få upp alltihop på Spotify vilket kommer att ordnas under oktober.

Förlåt alla om ni tycker att jag är dålig på att höra av mig just nu, men det handlar inte om brist på varken vilja eller omtanke, bara en enorm brist på tid!

Dessutom måste jag och min lilla familj hitta en större bostad. Om ni har en fin och rymlig trea att hyra ut, hör av er till mig här så är jag er evigt tacksam!

Må ni alla hålla modet uppe och värmen inne, nu när den kalla och obarmhärtiga hösten står vid allas våran dörr!

/burlin


- Författat på burlins mobila enhet

Location:Estunavägen,Norrtälje,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar