Burlin Spotify Twitter Facebook Instagram

För de av er som av någon anledning vill ha mer: Burlins Jävla EP och andra diverse ljud på Soundcloud dessutom finns jag på Facebook, Instagram och Twitter!

3 maj 2012

Sprit, sport och spelning

Första matchen för Tre kronor i årets hockey-VM sker på fredag 20.15, samtidigt ska jag senare på kvällen stå på Teaterns scen i Norrtälje för att köra lite fryntlig hiphop och under hela detta spektra skall sprit in i blodomloppet!

Jag har ju aldrig varit mycket för sport men alltid njutit av att följa Tre kronor under hockey-VM, då blir jag fan fanatisk! Första matchen spelas mot Norge och om vi inte klipper den kanske jag bryter trenden! Spelningen bör väl vara kvällens höjdpunkt MEN jag ser faktisk mer fram emot att se Kung Henry Bowers (www.henrybowers.com) headlina hela kvällen! Det ska så klart bli fantastiskt att få se Kashal-Tee också men har inte lyssnat tillräckligt för att bli lika lyrisk!

Jag tycker iochmed detta att alla ni som befinner er i Norrtälje eller i närheten bör söka sig till Teatern på fredag klockan 22 för att få uppleva en sjuhelvetes trevlig kväll i hiphopens tecken! Kom, se och besegra spritens påverkan på omdömet denna afton, jag ska iallafall gå all-in!

Fred!
/burlin


- Författat på burlins mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar